Název projektu v jazyce originálu:
Development of Moldovan small farmers´ business skills by enhancing knowledge transfer
Zadavatel:
Česká rozvojová agentura
Doba řešení celkem:
1,5 roku, začátek: srpen 2012, konec: prosinec 2013
Nositel projektu:
ÚZEI
Spolunositel:
Národní federace farmářů Moldavska
Zodpovědná osoba:
Petr Bartoň
Anotace
Projekt je zaměřen na malé a střední zemědělce v Moldavsku s cílem ukázat dobré příklady ze zemědělské praxe a zlepšit informovanost místních zemědělců. Jádrem projektu je vytvoření komunikační strategie pro Národní farmářskou federaci Moldavska (FNFM) a na jejím základě příprava série vzdělávacích televizních pořadů (8+4 filmy / 20 minut). Televizní spoty budou odvysílány v hlavním vysílacím čase v celoplošném Teleradio Moldova. Po jejich odvysílání proběhne vyhodnocení ohlasu mezi zemědělci a budou zjištěny názory na jejich možné úpravy tak, aby co nejlépe naplňovaly potřeby malých a středních zemědělců v Moldavsku. Cílem projektu je také představit místním zemědělcům nové technologie a zajistit navázání kontaktu mezi samotnými zemědělci a výrobci zemědělské techniky v České republice.